Nyss hemkommen!

Kom precis hem från skolan och ska nu äta en snabb lunch innan jag ska möta min mäklare för ett möte angående min flytt!!! Ska bli såå roligt! Att hitta rätt hus kan ta ett tag och jag har "ganska" många krav vad som måste finnas i ett modernt hus.. men men ibland kan man ha tur!!! Såg ni min outfit i förra inlägget? Nu kan man ju börja använda lite svalare kläder när våren kommit, så det är ju underbart!

Iallafall så är jag såå trött på svea-stilen... den Kenza, Kissie och massa andra ungdomar har!!!
Svea-jacka- tights och skinnskor med liten klack eller sådana där ugs som ser ut som innetofflor!!! Jag hatar verkligen den stilen!!! No stile-tjejer säger jag bara... och den lilla skinnväskan med!!! Euuuww har folk ingen egen stil`?? Och då klär man sig sååå... Då harm an verkligen inget självförtoende, visst är det så???


Nån mer som hatar denna stil?`?






Kommentarer
Postat av: Wiilow - Foto-Tankar -Känslor

Hej!

intressant blogg

2010-03-21 @ 16:01:37
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0